Tento web zaštiťuje
Královehradecký kraj
prokreativitu
prokreativitu

Aktivity strategického plánu

Štítek: 

AP2022

Podpořit vzdělávání (diskusní pořady, výstavy, publikace aj.) pro veřejnost o současné architektuře v kraji v návaznosti na historii moderní architektury v regionu

Definování a oslovení partnerů (GMU, lokální pořadatelé Dne architektury, samosprávy, aktivní spolky). Koncepční příprava (formát,…

Promyslet vytvoření vhodného metodického a propagačního zázemí na úrovni kraje

Ověřit aktuální kapacity a zájem zřizovaných organizací o spolupráci. Při komunikaci s nimi avizovat vznik…

Připravit koncepci centra architektury a urbanismu

Připravit rešerši dobré praxe za zahraniční (Rakousko, severské země) i ČR (kraje, statutární města) Zpracovat…

Připravit koncepci pozice hlavního architekta kraje

Zhodnotit dobrou praxi z jiných měst a regionů (sezvat na minikonferenci sdílených zkušeností?) Zvolit nejvhodnější…

Ve spolupráci s obcemi a odbornými institucemi motivovat odstraňování vizuálního smogu a zlepšování estetické kvality parteru ve městech a obcích

Udělat kvalitní rešerše a srovnání existujících manuálů, které řeší vizuální smog; Připravit koncept krajské metodiky;…

Podpořit města v zapojení do národních platforem a mezinárodních titulů, cen a soutěží, které pomohou proniknout mimo region – UNESCO, Europa nostra, EHMK

Kraj je partnerem, který poskytuje systematickou i finanční podporu městům a lokalitám s potenciálem zapojení…

Kraj má svou konkrétní nabídku pro prezentaci kultury, KKO a KD v zahraničí

Definování prioritních zemí pro zahraniční spolupráci, priorit kulturní diplomacie kraje. Nastavení spolupráce s českými centry…

Podpořit mezinárodní, přeshraniční, meziregionální a mezikrajské spolupráce

Propojení témat meziregionálních kulturních fenoménů. Snaha o vytvoření společného managementu v oblasti kultury, KKO a…

Prezentovat KHK přes jedno silné téma (např. textil nebo řemesla, tradiční lidová kultura apod.)

Mapování prostředí a vytipování silného tématu na základě dat. Spolupráce s národními organizacemi, které se…

Profilovat kraj jako “ukázkový” v podpoře kultury v rámci ČR

Vznikají propagační a komunikační kanály, které odpovídají současným trendům (webová prezentace, tištěné materiály, propagační materiály).…