Aktivity strategického plánu
Štítek:
produkt
Aktéři cestovního ruchu a kultury spolupracují v souladu – aktéři jsou identifikovaní s ideou spolupráce a jejích výhod
Jsou vzniklé pracovní skupiny složené ze zástupců CR a odborníků z kulturní oblasti společně připravují…
Podpořit úzké propojení kulturních akcí a aktérů kultury s potenciálem cestovního ruchu
Projít strategii kultury, najít průsečíky, kde potřebujeme napojení na CR Projít strategii CR a najít…
Připravovat aktivně společné produkty využívající kulturního dědictví s cestovním ruchem
Vytvořit nástroje, podporující a motivující ke spolupráci (zvážit hodnoticí kritéria dotačních programů, zapojit toto kritérium…
Vyhlašovat designérské soutěže ve spojení s kulturním dědictvím, řemesly, tradiční lidovou kulturou
Spojit se s partnery pro design Zapojit partnery se zahraničním potenciálem Vytipovat témata v kraji…
Připravovat cíleně produkty pracující s tradičními řemesly a lidovou kulturou
Aktivita navazuje na mapování řemesel. Vytipováváme témata/řemesla k dalšímu rozpracování (každý rok cca 2-3) Vytváříme…
Zajistit atraktivní prezentaci řemesel pro dnešní dobu cílenou na děti a mladé lidi, připravit marketingová opatření, která o řemeslech umí mluvit jazykem atraktivním pro dnešek
Aktivity centra pro KKO při MVČ, projekt Řemeslné huti v Josefově?? Podpora řemesel a prezentace…
Podpořit převedení zmapovaných památek (movitých i nemovitých) do atraktivní prezentace veřejnosti
Podporujeme prezentaci památek – vytváříme nástroje, otevíráme diskusi o vhodných platformách (web pro památky v…