Tento web zaštiťuje
Královehradecký kraj
prokreativitu
prokreativitu

Akční plán 2023+

Klíčové ukazatele strategického plánu

klíčové
ukazatele strategického
plánu

počet cílů

14

počet oblastí

4

počet opatření

42

počet aktivit

126

počet
dílčích oblastí

234

Klíčové ukazatele Akčního plánu 2023+

stav
realizace akčního 
plánu 2022+

nezahájená opatření

37

připravená opatření

24

aktuálně řešená opatření

59

dokončená opatření

5

Seznam opatření zahrnutých do Akčního plánu 2023+

Podpořit vzdělávání (diskusní pořady, výstavy, publikace aj.) pro veřejnost o současné architektuře v kraji v návaznosti na historii moderní architektury v regionu

Definování a oslovení partnerů (GMU, lokální pořadatelé Dne architektury, samosprávy, aktivní spolky). Koncepční příprava (formát,…

Promyslet vytvoření vhodného metodického a propagačního zázemí na úrovni kraje

Ověřit aktuální kapacity a zájem zřizovaných organizací o spolupráci. Při komunikaci s nimi avizovat vznik…

Připravit koncepci centra architektury a urbanismu

Připravit rešerši dobré praxe za zahraniční (Rakousko, severské země) i ČR (kraje, statutární města) Zpracovat…

Připravit koncepci pozice hlavního architekta kraje

Zhodnotit dobrou praxi z jiných měst a regionů (sezvat na minikonferenci sdílených zkušeností?) Zvolit nejvhodnější…

Ve spolupráci s obcemi a odbornými institucemi motivovat odstraňování vizuálního smogu a zlepšování estetické kvality parteru ve městech a obcích

Udělat kvalitní rešerše a srovnání existujících manuálů, které řeší vizuální smog; Připravit koncept krajské metodiky;…

Zformulovat agendu umění ve veřejném prostoru a vytvořit kapacity na její realizaci na úrovni kraje, promyslet možnosti jejího rozvoje v celém regionu

Ve spolupráci s centrem architektury při GMU koncepčně připravit obsah nové agendy – zodpovědnosti, zadání,…

Podpořit mezinárodní, přeshraniční, meziregionální a mezikrajské spolupráce

Propojení témat meziregionálních kulturních fenoménů. Snaha o vytvoření společného managementu v oblasti kultury, KKO a…

Prezentovat KHK přes jedno silné téma (např. textil nebo řemesla, tradiční lidová kultura apod.)

Mapování prostředí a vytipování silného tématu na základě dat. Spolupráce s národními organizacemi, které se…

Profilovat kraj jako “ukázkový” v podpoře kultury v rámci ČR

Vznikají propagační a komunikační kanály, které odpovídají současným trendům (webová prezentace, tištěné materiály, propagační materiály).…

V regionálním městě Hradci Králové vznikají projekty KKO, které jsou na národní a mezinárodní úrovni vidět

Mapování KKO a jeho potenciál v Hradci Králové. Vznikající projekt kulturního kreativního centra v Hradci…