Klíčové ukazatele strategického plánu
klíčové
ukazatele strategického
plánu
počet cílů
14
počet oblastí
4
počet opatření
42
počet aktivit
126
počet
dílčích oblastí
234
Klíčové ukazatele Akčního plánu 2023+
stav
realizace akčního
plánu 2022+
nezahájená opatření
37
připravená opatření
24
aktuálně řešená opatření
59
dokončená opatření
5
Seznam opatření zahrnutých do Akčního plánu 2023+
Podpořit vzdělávání (diskusní pořady, výstavy, publikace aj.) pro veřejnost o současné architektuře v kraji v návaznosti na historii moderní architektury v regionu
Definování a oslovení partnerů (GMU, lokální pořadatelé Dne architektury, samosprávy, aktivní spolky). Koncepční příprava (formát,…
Promyslet vytvoření vhodného metodického a propagačního zázemí na úrovni kraje
Ověřit aktuální kapacity a zájem zřizovaných organizací o spolupráci. Při komunikaci s nimi avizovat vznik…
Připravit koncepci centra architektury a urbanismu
Připravit rešerši dobré praxe za zahraniční (Rakousko, severské země) i ČR (kraje, statutární města) Zpracovat…
Připravit koncepci pozice hlavního architekta kraje
Zhodnotit dobrou praxi z jiných měst a regionů (sezvat na minikonferenci sdílených zkušeností?) Zvolit nejvhodnější…
Ve spolupráci s obcemi a odbornými institucemi motivovat odstraňování vizuálního smogu a zlepšování estetické kvality parteru ve městech a obcích
Udělat kvalitní rešerše a srovnání existujících manuálů, které řeší vizuální smog; Připravit koncept krajské metodiky;…
Zformulovat agendu umění ve veřejném prostoru a vytvořit kapacity na její realizaci na úrovni kraje, promyslet možnosti jejího rozvoje v celém regionu
Ve spolupráci s centrem architektury při GMU koncepčně připravit obsah nové agendy – zodpovědnosti, zadání,…
Podpořit mezinárodní, přeshraniční, meziregionální a mezikrajské spolupráce
Propojení témat meziregionálních kulturních fenoménů. Snaha o vytvoření společného managementu v oblasti kultury, KKO a…
Prezentovat KHK přes jedno silné téma (např. textil nebo řemesla, tradiční lidová kultura apod.)
Mapování prostředí a vytipování silného tématu na základě dat. Spolupráce s národními organizacemi, které se…
Profilovat kraj jako “ukázkový” v podpoře kultury v rámci ČR
Vznikají propagační a komunikační kanály, které odpovídají současným trendům (webová prezentace, tištěné materiály, propagační materiály).…
V regionálním městě Hradci Králové vznikají projekty KKO, které jsou na národní a mezinárodní úrovni vidět
Mapování KKO a jeho potenciál v Hradci Králové. Vznikající projekt kulturního kreativního centra v Hradci…