Harmonogram tvorby strategie
Vývoj naší kreativní strategie
Inovační proces tvorby kulturní strategie pro Královéhradecký kraj vynikal vysokou mírou participace a kvalitním dialogem s aktéry, od přípravy analýzy až po prezentaci strategie. Tento model může sloužit jako inspirace pro města a municipality, zdůrazňující důležitost aktivního zapojení občanů při formování udržitelných kulturních strategií.
Klíčové mezníky
2022 - 2030
- naplňování strategie
ČERVEN – LISTOPAD 2021 – 2022
- příprava a tisk marketingové verze Strategie 2022 - 2030
- naplňování strategieČERVEN 2021
- finalizace akčního plánu
- prezentace akčního plánu kulturní veřejnosti a politické reprezentaci, diskuse a zpětná vazba
- schválení strategie a akčního plánu zastupitelstvem krajeÚNOR– ČERVEN 2021
- finalizace akčního plánu
- prezentace akčního plánu kulturní veřejnosti a politické reprezentaci, diskuse a zpětná vazba
- schválení strategie a akčního plánu zastupitelstvem krajePROSINEC – LEDEN 2020 – 2021
- prezentace textu strategie nově zvolené politické reprezentaci Královehradeckého kraje
- zpětná vazba k připravené strategii nově zvolenou reprezentaci Královehradeckého kraje
- příprava způsobu řízení realizace strategie
- příprava vize, cílů a opatření v pracovních skupinách
- příprava akčního plánuŘÍJEN – LISTOPAD 2020
- finalizace textu analytické části strategie
- příprava a zadání marketingového zpracování strategie
- oslovení aktérů k účasti na pracovních skupinách
- online pracovní skupiny aktérů na téma zpracování návrhové části strategieČERVENEC – ZÁŘÍ 2020
- setkání se zástupci ministerstev a národních institucí nad závěry analytické části
- finalizace a aktualizace finanční analýzy a kartogramů
- představení závěrů analytické části zastupitelům KHK a členům kulturního výboruČERVEN 2020
- prezentace závěrů analýzy zastupitelstvu Královehradeckého kraje
- příprava způsobu řízení realizace strategie
- příprava vize, cílů a opatření v pracovních skupináchDUBEN – KVĚTEN 2020
- příprava závěrečné analytické zprávy
- prezentace a diskuse nad závěry analýzy s kulturní veřejností
- oslovení aktérů k účasti na pracovních skupináchBŘEZEN 2020
- realizace dotazníkových šetření a strukturovaných rozhovorů
- realizace analýzy kulturních a kreativních odvětvíLEDEN – ÚNOR 2020
příprava zadání analýzy
realizace ekonomické analýzy
příprava dotazníkových šetření