Kvalita, styl i neotřelé nápady, to vše se skrývá za činností vizuálního studia Upupaepop, které navrhlo marketingovou verzi Strategie odboru kultury a památkové péče.
Marketingová verze obsahuje stěžejní body celé Strategie. Čtenář nalezne vše podstatné na jednom místě. Cílem bylo protnout svět grafického vizuálu s tím úřednickým. Grafické zpracování do grafů a textu přineslo barvy a hravost, které odrážejí kulturu v celé své šíři a nezapomíná ani na památkovou péči a kulturní dědictví. Zároveň svým netradičním rozměrem jen tak nezapadne.
„Za přípravou a vývojem Strategie kultury a památkové péče vidíme ohromný kus práce a chtěli jsme proto, aby její výstup navenek nebyl jen další z řady úředních dokumentů, ale zapamatovatelný artefakt předávající neotřelou formou své poselství. Vytvořili jsme desky, do kterých jsou vsazeny jednotlivé kapitoly ve formě sešitů, které mohou fungovat nejen jako součást souboru, ale i samostatně. Vizuální podoba je založená na výrazné barevnosti a hravých ilustracích znázorňujících „kreativní animály“ brázdící pole krajské kultury křížem krážem. Ačkoliv byla na marketingové verzi Strategie kupa práce, výsledek nás nepřestává bavit a myslím, že funguje bezvadně,“ dodává Jakub Horský, tvůrce grafické verze Strategie.
Zajímá vás obsah marketingové verze Strategie? Prohlédněte si ji online:
Strategie rozvoje kultury, kulturního dědictví a kulturních a kreativních odvětví Královéhradeckého kraje pro roky 2022–2030 vznikala na odboru kultury a památkové péče ve spolupráci s externisty a dodavatelem ONPlan Lab v letech 2019–2021.