AKTIVITY STRATEGICKÉHO PLÁNU
Aktivně působit v oblasti advokacie kultury
Zpracování příkladů společenských a ekonomických dopadů kulturních akcí
Vytváření zdrojů pro organizace na zpracování analýz dopadů jimi pořádaných akcí
Mapování a vyhodnocování úspěšnosti hráčů v regionu ve státních, přeshraničních a evropských dotačních programech a komunikování výsledků jako motivaci pro konkrétní „akci“
Vytváření argumentů pro sílu kultury jako pozitivního fakturo regionálního rozvoje
Spočítat ekonomický dopad kulturních akcí v KHK:
Festivalů v KHK
Akcí s TZ
Viz metodika T. Raabové KULKAL
Rozvinout a „spočítat“ efekt knihoven. Zkusit aplikovat na další typy institucí
Připravit z „výpočtů“ výstup pro politiky i veřejnost
Spolupracovat s Kreativní Prahou na:
evaluaci PO (viz projekt EVALUART)
inspirovat se projektem o sběru dat o kultuře z OP Praha – půl růstu (viz Kreativní Praha – strategická organizace pro rozvoj kultury – kreativní česko (kreativnicesko.cz)
Zjištění ze všech předchozích kroků používáme do kreativních výstupů, které roli kultury dokumentují a argumentují (leporela, komiksy apod.)
Opatření