Aktivity strategického plánu
Štítek:
finanční nástroje
Připravit a realizovat kreativní vouchery v potřebných oblastech a zaměřeních jako platformu pro rozvoj vztahů mezi kreativci a inovačním byznysem v kraji
Další kroky: • Vyhodnotit Kreativní vouchery z roku 2021 • Definovat potřebné oblasti finanční podpory…
Poskytovat stimuly na podporu kulturním podnikatelům působícím v kraji v souvislosti s rozvojem značky kraje
Rešerše inspirace ze zahraničí. Příprava příslušného dotačního titulu (případné založení krajského klastru se společnou značkou).…
Zvážit přípravu krajské koncepce podpory kreativní ekonomiky
Další kroky: • vyhodnotit data z mapování • stanovit prioritní oblasti a témata podpory •…
V regionálním městě Hradci Králové vznikají projekty KKO, které jsou na národní a mezinárodní úrovni vidět
Mapování KKO a jeho potenciál v Hradci Králové. Vznikající projekt kulturního kreativního centra v Hradci…
Vytvářet nástroje pro síťování a spolupráci aktérů kulturních a kreativních odvětví s komerční sférou
Vytvořit mini pracovní skupinu na přípravu Pozn. Navážeme na mapování KKO a aktivita může být…
Připravit mezinárodní projekty, jejichž administrátorem bude přímo KHK a přizve kulturní organizace
• stanovit si prioritní témata projektů a akční plán pro budoucí rok • projít s…
Promyslet a zajistit prostor pro uplatnění inovací v dotačních programech a jiných nástrojích podpory kraje
Rešerše inspirace ze zahraničí – NESTA, CIRI a Zlín. Rešerše aktivit Národní inovační platformy, zjistit…
Podporovat dárcovství do oblasti kultury, kulturního dědictví a kulturně komunitního rozvoje
Další kroky: • Rešerše inspirace ze zahraničí a ČR – probrat s Olgou Škochovou •…
Připravovat aktivně společné produkty využívající kulturního dědictví s cestovním ruchem
Vytvořit nástroje, podporující a motivující ke spolupráci (zvážit hodnoticí kritéria dotačních programů, zapojit toto kritérium…
Zvyšovat kvalitu propagačních materiálů ve spolupráci s kreativními profesionály
Realizovat účelovou podporu pro PO ve formě kreativních voucherů, zvyšovat kvalitu komunikace – vzdělání zaměstnanců…