Podporovat vzdělávání v oblasti marketingu, řízení strategického rozvoje, ale i know-how v oblasti KKO pro nezřizované organizace, uvnitř kraje i pro obce (MěÚ) a destinační management
Další kroky: • Rešerše grantových možností, ze kterých lze financovat pravidelná setkávání (2x ročně) a…
Připravit mezinárodní projekty, jejichž administrátorem bude přímo KHK a přizve kulturní organizace
• stanovit si prioritní témata projektů a akční plán pro budoucí rok • projít s…
Organizovat pravidelná osobní setkávání aktérů kultury napříč ČR s příklady dobré praxe
Promýšlíme vhodný formát/formáty Připravujeme plán setkání na dobu trvání akčního plánu (např. 1–2x ročně PechaKucha,…
Vytvářet on-line platformy pro sdílené zdroje a kapacity v kultuře
Úvodní rozvaha o – formálním ukotvení (na kterém komunikačním kanálu? Již existujícím nebo novém?), -…
Podpořit výměny a stáže v kulturních institucích a mezi aktéry kultury navzájem
(Dotazníkově) zmapovat – zájem a možné oblasti pro stáže a stínování mezi aktéry kultury KHK…
Důkladněji pečovat o významné akce se záštitou Rady KHK
Zpracováváme sofistikovanější plán výběru trvalých záštit, opřený o – kritéria, která vychází ze strategie -…
Podpořit úzké propojení kulturních akcí a aktérů kultury s potenciálem cestovního ruchu
Projít strategii kultury, najít průsečíky, kde potřebujeme napojení na CR Projít strategii CR a najít…
Vytvářet nástroje pro síťování a spolupráci aktérů kulturních a kreativních odvětví s komerční sférou
Vytvořit mini pracovní skupinu na přípravu Pozn. Navážeme na mapování KKO a aktivita může být…
Dopracovat koncept a rozběhnout Centrum kreativního muzejnictví
Začlenění do zřizovací listiny MVČ Zpracovaný koncept, vč. personálního obsazení Rešerše a síťování kreativců v…
Připravovat aktivně společné produkty využívající kulturního dědictví s cestovním ruchem
Vytvořit nástroje, podporující a motivující ke spolupráci (zvážit hodnoticí kritéria dotačních programů, zapojit toto kritérium…