AKTIVITY STRATEGICKÉHO PLÁNU
Připravit programy pro nastupující mladou generaci (startupy)
PopisOblastCíl
Opatření
Štítky
Rozvíjet programy s ohledem na žadatele v rozmezí 15–30 let. Zmapovat jejich potřeby.
Rozvíjet grantové programy na míru – pro začínající akce, festivaly, koncerty. Požadavek na otevřenější fond a jednoduchou administraci. Častější možnosti čerpání (např. 2x ročně, třeba po menších částkách? Zastropené věkem?).
Vyhledání partnerů pro tvorbu startupů – spolupracuje s touto skupinou někdo, hledat inspiraci, sdílet znalosti.
Programy spojit v jedné propagaci a marketingu zacílenými na mladou generaci, připravit projekty, propagovat je. – propojení s aktivitou 13. Jednotný marketing zaměřený na mladou generaci.
Inspirace v rámci aktivit Strategie kultury města HK – přenášet dál dobrou praxi.
Opatření
Štítky