AKTIVITY STRATEGICKÉHO PLÁNU
Zmapovat studenty na středních uměleckých školách, včetně oboru architektury – kam míří studenti z Královéhradeckého kraje; promyslet informování o pracovních příležitostech
Kvantitativní sběr a zpracování dat zaměřené na studenty středních uměleckých škol, včetně oboru architektura – co potřebují, kam jdou po školách, kam nám z kraje zmizí, co by je motivovalo zůstat, nebo se vrátit.
Zmapování absolventů v KKO oborech – zjistit jejich potřeby, co by je přitáhlo zpět, co jim tu chybí, proč zůstali v jiném městě/kraji.
U stávajících studentů zjistit, jaký je Hradec pro studenty, jaká mají očekávání, co jim tu chybí.
Zaměřit se na odchod lidí z kraje – udělat průzkum napříč obory, proč dochází k odlivu mladých lidí, kteří by zde mohli vytvářet nové hodnoty. Jaké jsou důvody (bydlení, obory na UHK, nabídka pracovních příležitostí, nabídka benefitů, …).
KHK: Vypisování soutěží, nabídek – oslovit studenty umělecký škol v celé ČR pro účast v soutěžích KKO; zapojení mladých do zakázek KHK, mladí designéři mohou zpracovat propagační materiály, …
Zapojit studenty UHK – příklady špatné praxe: jaký je Hradec Králové pro studenty, jaká mají očekávání, co jim chybí. Zapojit do problematiky i odchod mladých lidí na VŠ do Prahy a do Brna.
Monitoring absolventů KKO, kteří se vrátili do KHK, jaké jsou jejich poznatky, sdílení praxe.
Zapojit i ostatní kreativce, kteří nejsou absolventy VŠ, zjistit jejich potřeby. Zmapovat jejich komunitu.
Opatření
Štítky