AKTIVITY STRATEGICKÉHO PLÁNU
Aktéři cestovního ruchu a kultury spolupracují v souladu – aktéři jsou identifikovaní s ideou spolupráce a jejích výhod
Jsou vzniklé pracovní skupiny složené ze zástupců CR a odborníků z kulturní oblasti společně připravují produkty a témata.
Uskutečňují se pravidelná setkání aktérů napříč obory (CR, Destinační management, kultura, KKO, KD) v souladu s novými trendy (např. akce typu Pecha Kucha, TedEx). Na těchto setkáních bude probíhat síťování a přenos dobré praxe z celé ČR i ze zahraničí.
konkrétní kroky:
rešerše zdrojů
naplánovat první cca 2 setkání aktérů CR a kultury, kterých se budou účastnit i národní hráči, kteří předvedou příklady dobré praxe, případně budou výhodnými konexemi (říjen 2022, březen/duben 2023) – NK+PT
rešerše lidí – NK
rešerše míst – NK + PT
založit dokument s nápady – konkrétní plán do konce dubna
formát setkání: typu TEDx – pozvat marketéry, lidi z celé ČR, kde dobře klape propojení CR a kultury/památek – uskutečnit na zajímavém místě se zážitkem (můžeme začít v HK na nějakém zajímavém místě – třeba v novém Kampusu Muzea?, případně Klášter Broumov, Kuks, Valdštejnská Lodžie – ale první testovací by mělo být hladké a v dojezdnosti lidí z Prahy)
Opatření
Štítky