Aktivity strategického plánu
Štítek:
aktéři
Spočítat ekonomický dopad kulturních akcí v KHK
Spočítat ekonomický dopad akcí s trvalou záštitou – v partnerství s akademickým sektorem – Vybudování…
Prezentovat KHK přes jedno silné téma (např. textil nebo řemesla, tradiční lidová kultura apod.)
Mapování prostředí a vytipování silného tématu na základě dat. Spolupráce s národními organizacemi, které se…
Vytvořit komplexní vizuální/marketingovou komunikaci kraje ve spolupráci se špičkami KKO
K tvorbě brandu kraje jsou přizváni profesionálové z oblasti designu, komunikace a KKO. Úředníci a…
Aktéři cestovního ruchu a kultury spolupracují v souladu – aktéři jsou identifikovaní s ideou spolupráce a jejích výhod
Jsou vzniklé pracovní skupiny složené ze zástupců CR a odborníků z kulturní oblasti společně připravují…
Vzniká funkční a kurátorovaný turistický portál HKRegion a na něj navázané další nástroje, na turistických webových stránkách kraje je budována nejen značka, ale i identita kraje
Pracuje se na redesignu webu HK region na základě dat a analýzy. V rámci redesignu…
Organizovat pravidelná osobní setkávání aktérů kultury napříč ČR s příklady dobré praxe
Promýšlíme vhodný formát/formáty Připravujeme plán setkání na dobu trvání akčního plánu (např. 1–2x ročně PechaKucha,…
Vytvářet on-line platformy pro sdílené zdroje a kapacity v kultuře
Úvodní rozvaha o – formálním ukotvení (na kterém komunikačním kanálu? Již existujícím nebo novém?), -…
Podpořit výměny a stáže v kulturních institucích a mezi aktéry kultury navzájem
(Dotazníkově) zmapovat – zájem a možné oblasti pro stáže a stínování mezi aktéry kultury KHK…
Vytvářet nástroje pro síťování a spolupráci aktérů kulturních a kreativních odvětví s komerční sférou
Vytvořit mini pracovní skupinu na přípravu Pozn. Navážeme na mapování KKO a aktivita může být…
Zvyšovat kvalitu propagačních materiálů ve spolupráci s kreativními profesionály
Realizovat účelovou podporu pro PO ve formě kreativních voucherů, zvyšovat kvalitu komunikace – vzdělání zaměstnanců…