Tento web zaštiťuje
Královehradecký kraj
prokreativitu
prokreativitu

Aktivity strategického plánu

Štítek: 

aktéři

Spočítat ekonomický dopad kulturních akcí v KHK

Spočítat ekonomický dopad akcí s trvalou záštitou – v partnerství s akademickým sektorem – Vybudování…

Prezentovat KHK přes jedno silné téma (např. textil nebo řemesla, tradiční lidová kultura apod.)

Mapování prostředí a vytipování silného tématu na základě dat. Spolupráce s národními organizacemi, které se…

Vytvořit komplexní vizuální/marketingovou komunikaci kraje ve spolupráci se špičkami KKO

K tvorbě brandu kraje jsou přizváni profesionálové z oblasti designu, komunikace a KKO. Úředníci a…

Aktéři cestovního ruchu a kultury spolupracují v souladu – aktéři jsou identifikovaní s ideou spolupráce a jejích výhod

Jsou vzniklé pracovní skupiny složené ze zástupců CR a odborníků z kulturní oblasti společně připravují…

Vzniká funkční a kurátorovaný turistický portál HKRegion a na něj navázané další nástroje, na turistických webových stránkách kraje je budována nejen značka, ale i identita kraje

Pracuje se na redesignu webu HK region na základě dat a analýzy. V rámci redesignu…

Organizovat pravidelná osobní setkávání aktérů kultury napříč ČR s příklady dobré praxe

Promýšlíme vhodný formát/formáty Připravujeme plán setkání na dobu trvání akčního plánu (např. 1–2x ročně PechaKucha,…

Vytvářet on-line platformy pro sdílené zdroje a kapacity v kultuře

Úvodní rozvaha o – formálním ukotvení (na kterém komunikačním kanálu? Již existujícím nebo novém?), -…

Podpořit výměny a stáže v kulturních institucích a mezi aktéry kultury navzájem

(Dotazníkově) zmapovat – zájem a možné oblasti pro stáže a stínování mezi aktéry kultury KHK…

Vytvářet nástroje pro síťování a spolupráci aktérů kulturních a kreativních odvětví s komerční sférou

Vytvořit mini pracovní skupinu na přípravu Pozn. Navážeme na mapování KKO a aktivita může být…

Zvyšovat kvalitu propagačních materiálů ve spolupráci s kreativními profesionály

Realizovat účelovou podporu pro PO ve formě kreativních voucherů, zvyšovat kvalitu komunikace – vzdělání zaměstnanců…