AKTIVITY STRATEGICKÉHO PLÁNU
Připravit transformaci příspěvkových organizací s celokrajskou působností do podpůrných center pro rozvoj KKO v kraji
Připravit transformaci Centra uměleckých aktivit do krajské kreativní agentury – společně zpracovat zadání, přidat ho do zřizovací listiny, překlopit a zahrnout ho do strategie organizace
MVČ – centrum kreativní prezentace KD: rozvinout práci digitalizačního centra a CPKPKD (viz příslušné aktivity)
GMU – centrum pro umění ve veřejném prostoru – metodické vedení tématu vydiskutovat míru zapojení, posílit sebeidentifikaci se s tématem, zahrnout do zřizovací listiny, rozvinout práci v regionu v tomto smyslu. Diskutovat téma vizuálního smogu – bude součástí metodické role GMU?
SVK – definovat roli SVK v budování a posilování knihoven coby komunitních center v menších obcích. Zahrnutí této podpory do regionálních funkcí.
Opatření