Tento web zaštiťuje
Královehradecký kraj
prokreativitu
prokreativitu

AKTIVITY STRATEGICKÉHO PLÁNU

Zmapovat potřeby a poptávku mladých lidí po kulturní nabídce ve spolupráci s kulturními organizacemi

Popis

Sběr a zpracování dat v kulturní infrastruktuře v KHK zaměřující se na potřeby a poptávku mladých lidí po kulturní nabídce v rámci kraje.
Včetně dat zaměřujících se na potřeby a poptávku anglicky mluvících studentů. Propojit s aktivitou Strategie kultury města HK (Podpořit spolupráci s organizacemi, které připravují program pro cizince ve městě, významně posílit nabídku v angličtině, …).
Vzorek by byl SŠ a VŠ – mají se kde scházet? Co je láká na jiných městech, za čím tam jezdí? Co jim zde chybí?
U anglicky mluvících studentů – rozdělit anglicky mluvící do specifických skupin: jedni tu studují dlouhodobě, druzí jsou na erasmu, …
Ve spolupráci s katedrou sociologie (UHK) nastavit způsob sledování dat.
Formou studentské práce/projektu.
CUA: až budeme zadávat UHK, CUA přizvat k tvorbě, pomůžou s tím, co sledovat, na co se zaměřit

OblastCíl
Opatření
12.1., 7.3.
Štítky