AKTIVITY STRATEGICKÉHO PLÁNU
Zvyšovat generační prostupnost týmů zřizovaných organizací
Vytvářet příležitosti pro stáže – pro studenty SŠ i VŠ.
Rozvíjet management organizací tak, aby uměl zapojovat mladé lidi do spolupráce s organizacemi, aby uměl vychovávat a motivovat budoucí generaci expertů i managerů a uměl si poradit s mezigenerační prostupností týmu organizací.
Podpora mladé generace, poskytnutí možnosti růstu – podporovat juniorské pozice.
Předpokládá se návrat studentů, kteří odešli do jiného města – připravit jim nabídku, možnosti realizace a uplatnění v místě bydliště.
Cílená komunikace a PR (letáky, brožury). Jednotný marketing zaměřený na mladou generaci.
Příklady dobré praxe – Broumov – realizují stáže.
CUA: využít výsledky z mapování z aktivity 12; CUA může nabídky na stáže a podobně zveřejňovat na facebooku – nápad vytvořit skupinu, kde by se vyskytovaly i další organizace a sdílely se zde podobné nabídky, přehledné pro zájemce a zároveň, pokud zájemce „nevyhovuje“ jedné organizace, nemusí to znamenat, že bude mít smůlu, ale mohl by se uchytit v jiné organizaci
Opatření
Štítky