Aktivity strategického plánu
Opatření:
9.1.
Vytvořit komplexní vizuální/marketingovou komunikaci kraje ve spolupráci se špičkami KKO
K tvorbě brandu kraje jsou přizváni profesionálové z oblasti designu, komunikace a KKO. Úředníci a…
Aktéři cestovního ruchu a kultury spolupracují v souladu – aktéři jsou identifikovaní s ideou spolupráce a jejích výhod
Jsou vzniklé pracovní skupiny složené ze zástupců CR a odborníků z kulturní oblasti společně připravují…
Vzniká funkční a kurátorovaný turistický portál HKRegion a na něj navázané další nástroje, na turistických webových stránkách kraje je budována nejen značka, ale i identita kraje
Pracuje se na redesignu webu HK region na základě dat a analýzy. V rámci redesignu…
Posilovat kapacity na edukaci a práci se školami
Osvěta činností a aktivit (nabídky) PO u zřizovatelů škol i ředitelů ZŠ, SŠ, účast na…
Zvyšovat kvalitu propagačních materiálů ve spolupráci s kreativními profesionály
Realizovat účelovou podporu pro PO ve formě kreativních voucherů, zvyšovat kvalitu komunikace – vzdělání zaměstnanců…
Národní plán obnovy – připravit implementace ze strany kraje pro kulturní zařízení a centra – příprava podmínek, záměrů, komunikace, propagace
Spolupráce s MK ČR na přípravě podmínek a formách implementace, účast na pracovních schůzkách, důležitá…
Podporovat rozvoj materiálně technické základny nezřizovaných institucí
Zmapování materiálně technické základny nezřizovaných institucí, využít sítě knihoven, metodickou roli našich PO (tj. SVK,…