AKTIVITY STRATEGICKÉHO PLÁNU
Vytvořit komplexní vizuální/marketingovou komunikaci kraje ve spolupráci se špičkami KKO
K tvorbě brandu kraje jsou přizváni profesionálové z oblasti designu, komunikace a KKO. Úředníci a spolupracovníci KHK a CIRI jsou identifikováni s brandem kraje (manuál, směrnice, prezentace atd.). Akční plán Strategie regionálního rozvoje a program rozvoje kraje reflektuje nový brand kraje. Zpracování marketingové a komunikační strategie KHK ve spolupráci s národními hráči.
konkrétní kroky:
společná schůzka se zpracovatelem Strategie CR, ředitelem KHK CCR, náměstkyní, kanceláří hejtmana, vedoucí KCh a zástupci Czechdesign, který s tím mají zkušenosti – jak můžeme přispět ke tvorbě vizuální identity/značky celého kraje?
navázat dlouhodobou spolupráci na vizuální komunikaci se zpracovatelem marketingové verze strategie
Opatření
Štítky