Tento web zaštiťuje
Královehradecký kraj
prokreativitu
prokreativitu

Aktivity strategického plánu

Štítek: 

DMO

Podpořit mezinárodní, přeshraniční, meziregionální a mezikrajské spolupráce

Propojení témat meziregionálních kulturních fenoménů. Snaha o vytvoření společného managementu v oblasti kultury, KKO a…

Vytvořit komplexní vizuální/marketingovou komunikaci kraje ve spolupráci se špičkami KKO

K tvorbě brandu kraje jsou přizváni profesionálové z oblasti designu, komunikace a KKO. Úředníci a…

Aktéři cestovního ruchu a kultury spolupracují v souladu – aktéři jsou identifikovaní s ideou spolupráce a jejích výhod

Jsou vzniklé pracovní skupiny složené ze zástupců CR a odborníků z kulturní oblasti společně připravují…

Vzniká funkční a kurátorovaný turistický portál HKRegion a na něj navázané další nástroje, na turistických webových stránkách kraje je budována nejen značka, ale i identita kraje

Pracuje se na redesignu webu HK region na základě dat a analýzy. V rámci redesignu…

Podpořit města v zapojení do národních platforem a mezinárodních titulů, cen a soutěží, které pomohou proniknout mimo region – UNESCO, Europa nostra, EHMK

Kraj je partnerem, který poskytuje systematickou i finanční podporu městům a lokalitám s potenciálem zapojení…

Podpořit úzké propojení kulturních akcí a aktérů kultury s potenciálem cestovního ruchu

Projít strategii kultury, najít průsečíky, kde potřebujeme napojení na CR Projít strategii CR a najít…

Podporovat vzdělávání v oblasti marketingu, řízení strategického rozvoje, ale i know-how v oblasti KKO pro nezřizované organizace, uvnitř kraje i pro obce (MěÚ) a destinační management

Další kroky: • Rešerše grantových možností, ze kterých lze financovat pravidelná setkávání (2x ročně) a…

Připravovat aktivně společné produkty využívající kulturního dědictví s cestovním ruchem

Vytvořit nástroje, podporující a motivující ke spolupráci (zvážit hodnoticí kritéria dotačních programů, zapojit toto kritérium…

Připravovat cíleně produkty pracující s tradičními řemesly a lidovou kulturou

Aktivita navazuje na mapování řemesel. Vytipováváme témata/řemesla k dalšímu rozpracování (každý rok cca 2-3) Vytváříme…

Zajistit atraktivní prezentaci řemesel pro dnešní dobu cílenou na děti a mladé lidi, připravit marketingová opatření, která o řemeslech umí mluvit jazykem atraktivním pro dnešek

Aktivity centra pro KKO při MVČ, projekt Řemeslné huti v Josefově?? Podpora řemesel a prezentace…