Tento web zaštiťuje
Královehradecký kraj
prokreativitu
prokreativitu

Aktivity strategického plánu

Štítek: 

externí zdroj

Podpořit vzdělávání (diskusní pořady, výstavy, publikace aj.) pro veřejnost o současné architektuře v kraji v návaznosti na historii moderní architektury v regionu

Definování a oslovení partnerů (GMU, lokální pořadatelé Dne architektury, samosprávy, aktivní spolky). Koncepční příprava (formát,…

Promyslet vytvoření vhodného metodického a propagačního zázemí na úrovni kraje

Ověřit aktuální kapacity a zájem zřizovaných organizací o spolupráci. Při komunikaci s nimi avizovat vznik…

Připravit koncepci centra architektury a urbanismu

Připravit rešerši dobré praxe za zahraniční (Rakousko, severské země) i ČR (kraje, statutární města) Zpracovat…

Ve spolupráci s obcemi a odbornými institucemi motivovat odstraňování vizuálního smogu a zlepšování estetické kvality parteru ve městech a obcích

Udělat kvalitní rešerše a srovnání existujících manuálů, které řeší vizuální smog; Připravit koncept krajské metodiky;…

Kulturní a kreativní kampus v Hradci Králové – projekt, který bude vidět na národní úrovni

Projekt Kulturní a kreativní kampus v Hradci Králové má depozitář realizovaný komplexně – expozice a…

Vytvořit komplexní vizuální/marketingovou komunikaci kraje ve spolupráci se špičkami KKO

K tvorbě brandu kraje jsou přizváni profesionálové z oblasti designu, komunikace a KKO. Úředníci a…

Aktéři cestovního ruchu a kultury spolupracují v souladu – aktéři jsou identifikovaní s ideou spolupráce a jejích výhod

Jsou vzniklé pracovní skupiny složené ze zástupců CR a odborníků z kulturní oblasti společně připravují…

Vzniká funkční a kurátorovaný turistický portál HKRegion a na něj navázané další nástroje, na turistických webových stránkách kraje je budována nejen značka, ale i identita kraje

Pracuje se na redesignu webu HK region na základě dat a analýzy. V rámci redesignu…

Vzdělávání v oblasti rozvoje kvalitní architektury pro experty

Identifikace expertů, pro které bude vzdělávání určeno. Analýza jejich potřeb, znalostí a ochoty se vzdělávat.…

Připravit a realizovat kreativní vouchery v potřebných oblastech a zaměřeních jako platformu pro rozvoj vztahů mezi kreativci a inovačním byznysem v kraji

Další kroky: • Vyhodnotit Kreativní vouchery z roku 2021 • Definovat potřebné oblasti finanční podpory…