Aktivity strategického plánu
Štítek:
KKO
Vytvořit komplexní vizuální/marketingovou komunikaci kraje ve spolupráci se špičkami KKO
K tvorbě brandu kraje jsou přizváni profesionálové z oblasti designu, komunikace a KKO. Úředníci a…
Aktéři cestovního ruchu a kultury spolupracují v souladu – aktéři jsou identifikovaní s ideou spolupráce a jejích výhod
Jsou vzniklé pracovní skupiny složené ze zástupců CR a odborníků z kulturní oblasti společně připravují…
Vzniká funkční a kurátorovaný turistický portál HKRegion a na něj navázané další nástroje, na turistických webových stránkách kraje je budována nejen značka, ale i identita kraje
Pracuje se na redesignu webu HK region na základě dat a analýzy. V rámci redesignu…
Připravit konání mezinárodních soutěží v oblasti kreativních průmyslů v regionu
Rešerše aktuálních soutěží, zjištění možných partnerů a jejich zkontaktování. Určení prioritních témat a akcí. Stanovit…
Organizovat pravidelná osobní setkávání aktérů kultury napříč ČR s příklady dobré praxe
Promýšlíme vhodný formát/formáty Připravujeme plán setkání na dobu trvání akčního plánu (např. 1–2x ročně PechaKucha,…
Podpořit výměny a stáže v kulturních institucích a mezi aktéry kultury navzájem
(Dotazníkově) zmapovat – zájem a možné oblasti pro stáže a stínování mezi aktéry kultury KHK…
Vytvářet nástroje pro síťování a spolupráci aktérů kulturních a kreativních odvětví s komerční sférou
Vytvořit mini pracovní skupinu na přípravu Pozn. Navážeme na mapování KKO a aktivita může být…
Zvyšovat kvalitu propagačních materiálů ve spolupráci s kreativními profesionály
Realizovat účelovou podporu pro PO ve formě kreativních voucherů, zvyšovat kvalitu komunikace – vzdělání zaměstnanců…
Nastavit spolupráce s oblastí vědy, výzkumu a inovací KHK
Spolupráce v rámci krajské inovační strategie, aktivní účast na jednáních Rady pro vědu, výzkum a…
Zajistit kvalitní prezentace sbírkových předmětů on-line
Otevírat a iniciovat diskuse s národními partnery – MK ČR, NM, kraje a další –…