Aktivity strategického plánu
Štítek:
MM HK
Zlepšovat dostupnost dat o kultuře v regionu
• 142.1 Sběr a zpracování dat v oblasti KKO (LM) – 3. fáze mapování, HDP,…
V regionálním městě Hradci Králové vznikají projekty KKO, které jsou na národní a mezinárodní úrovni vidět
Mapování KKO a jeho potenciál v Hradci Králové. Vznikající projekt kulturního kreativního centra v Hradci…
Kulturní a kreativní kampus v Hradci Králové – projekt, který bude vidět na národní úrovni
Projekt Kulturní a kreativní kampus v Hradci Králové má depozitář realizovaný komplexně – expozice a…
Zmapovat potřeby a poptávku mladých lidí po kulturní nabídce ve spolupráci s kulturními organizacemi
Sběr a zpracování dat v kulturní infrastruktuře v KHK zaměřující se na potřeby a poptávku…
Zvyšovat generační prostupnost týmů zřizovaných organizací
Vytvářet příležitosti pro stáže – pro studenty SŠ i VŠ. Rozvíjet management organizací tak, aby…
Připravit programy pro nastupující mladou generaci (startupy)
Rozvíjet programy s ohledem na žadatele v rozmezí 15–30 let. Zmapovat jejich potřeby. Rozvíjet grantové…
Podporovat autorskou tvorbu v kraji
Podporovat autorskou tvorbu v kraji, vytvářet příležitosti, připravit programy podpory realizace autorské tvorby mladých lidí…
Komunikovat s univerzitami možnosti vytvoření univerzitního kampusu ve smyslu programu pro studenty, živým místem setkávání pro mladou generaci
Komunikovat možnosti tvorby společného prostoru pro studenty a obecně mladou generaci, která sdílí nejen onen…
Podpořit rozvoj aglomerace Hradec Králové – Pardubice i skrze nabídku kultury (města i kraje)
Za účelem rozvoje kultury v rámci aglomerace Hradec Králové – Pardubice budou pravidelně probíhat setkání…