Tento web zaštiťuje
Královehradecký kraj
prokreativitu
prokreativitu

AKTIVITY STRATEGICKÉHO PLÁNU

Stanovit možnosti sledování návštěvnosti lidí do 30 let

Popis

Stanovit způsoby sledování návštěvnosti zaměřené na lidi do 30 let – jaké procento návštěvníků to je. Na které akce mladí chodí.
Placená konzultace se STEM/MARK v HK – nastavit si s nimi, co máme sledovat, jak to máme sledovat a následně každý rok tato data sbírat (naše organizace, trvalé záštity – budeme od nich chtít pravidelně potřebné údaje).
Možná spolupráce s UHK – katedrou sociologie.
Inspirace: Kreativní Praha – projekt získávání dat o kultuře z používání platebních karet – zapojení se?
Do 15 let skrze slevy, podobně studenty do 26 let – pomocí ISIC. Jak zmapovat skupinu 26–30 let?
Zmapovat, jaké jsou možné slevy pro mladé a kde je lze uplatnit.

OblastCíl
Opatření
12.1., 3.3.
Štítky