AKTIVITY STRATEGICKÉHO PLÁNU
Stanovit možnosti sledování návštěvnosti lidí do 30 let
PopisOblastCíl
Opatření
Štítky
Stanovit způsoby sledování návštěvnosti zaměřené na lidi do 30 let – jaké procento návštěvníků to je. Na které akce mladí chodí.
Placená konzultace se STEM/MARK v HK – nastavit si s nimi, co máme sledovat, jak to máme sledovat a následně každý rok tato data sbírat (naše organizace, trvalé záštity – budeme od nich chtít pravidelně potřebné údaje).
Možná spolupráce s UHK – katedrou sociologie.
Inspirace: Kreativní Praha – projekt získávání dat o kultuře z používání platebních karet – zapojení se?
Do 15 let skrze slevy, podobně studenty do 26 let – pomocí ISIC. Jak zmapovat skupinu 26–30 let?
Zmapovat, jaké jsou možné slevy pro mladé a kde je lze uplatnit.
Opatření
Štítky
AP2022, Cíl 2, externí zdroj, investiční, KP, mapování, metodika, Oblast 1, Opatření 2.2, PO, STEM/MARK, UHK