AKTIVITY STRATEGICKÉHO PLÁNU
Podporovat dárcovství do oblasti kultury, kulturního dědictví a kulturně komunitního rozvoje
Další kroky:
• Rešerše inspirace ze zahraničí a ČR – probrat s Olgou Škochovou
• Zjistit trendy social responsibility přístupů v korporátní sféře
• Mít přehled o daňových aspektech dárcovství
• Spojit se s organizacemi v kraji, které dárcovství využívají, a s firmami, které ho podporují – zmapovat tuto spolupráci
• Přizpůsobení dobré praxe podmínkám KHK → vypracování návodné metodiky postupu → následná implementace vybraného postupu.
• Vytvořit fond pro kulturu, do kterého budou přispívat místní firmy a podnikatelé (inspirace z Nového Bydžova, Dobrušky, Broumova)
• Navázat spolupráci s Petrofem (využití prostor pro setkávací platformu, jeden z potenciálních donátorů fondu pro kulturu)
• Komunikovat směrem k veřejnosti
Opatření
Štítky