Aktivity strategického plánu
Cíl:
motivovaná a kreativní mladá generace obyvatel regionu
Zmapovat potřeby a poptávku mladých lidí po kulturní nabídce ve spolupráci s kulturními organizacemi
Sběr a zpracování dat v kulturní infrastruktuře v KHK zaměřující se na potřeby a poptávku…
Zvyšovat generační prostupnost týmů zřizovaných organizací
Vytvářet příležitosti pro stáže – pro studenty SŠ i VŠ. Rozvíjet management organizací tak, aby…
Posilovat připravenost institucí na příchod digitální generace
Podporovat instituce v rozvoji komunikačních IT dovedností. Sledování trendů ke komunikaci s mladou generací. Utvářet…
Připravit programy pro nastupující mladou generaci (startupy)
Rozvíjet programy s ohledem na žadatele v rozmezí 15–30 let. Zmapovat jejich potřeby. Rozvíjet grantové…
Podporovat autorskou tvorbu v kraji
Podporovat autorskou tvorbu v kraji, vytvářet příležitosti, připravit programy podpory realizace autorské tvorby mladých lidí…
Stanovit možnosti sledování návštěvnosti lidí do 30 let
Stanovit způsoby sledování návštěvnosti zaměřené na lidi do 30 let – jaké procento návštěvníků to…
Zmapovat studenty na středních uměleckých školách, včetně oboru architektury – kam míří studenti z Královéhradeckého kraje; promyslet informování o pracovních příležitostech
Kvantitativní sběr a zpracování dat zaměřené na studenty středních uměleckých škol, včetně oboru architektura –…
Komunikovat s univerzitami možnosti vytvoření univerzitního kampusu ve smyslu programu pro studenty, živým místem setkávání pro mladou generaci
Komunikovat možnosti tvorby společného prostoru pro studenty a obecně mladou generaci, která sdílí nejen onen…