Aktivity strategického plánu
Opatření:
11.2.
Prezentovat KHK přes jedno silné téma (např. textil nebo řemesla, tradiční lidová kultura apod.)
Mapování prostředí a vytipování silného tématu na základě dat. Spolupráce s národními organizacemi, které se…
Profilovat kraj jako “ukázkový” v podpoře kultury v rámci ČR
Vznikají propagační a komunikační kanály, které odpovídají současným trendům (webová prezentace, tištěné materiály, propagační materiály).…
Podporovat mobilitu aktérů v rámci kraje, ČR a do zahraničí
Tato aktivita se bude zaměřovat na kultivaci dotačního programu mobilit kulturních aktérů a vyhodnocením jeho…
Rozvíjet a pokračovat v dotačním programu rezidencí
Tato aktivita se zaměřuje na kultivaci krajského dotačního programu, jehož cílem je podpora rezidenčních pobytů…
Podpora předfinancování a kofinancování velkých projektů, které přesahují region
V zájmu KHK je podporovat projekty s regionálním přesahem, které přispějí k rozvoji mezinárodních vztahů…