AKTIVITY STRATEGICKÉHO PLÁNU
Prezentovat KHK přes jedno silné téma (např. textil nebo řemesla, tradiční lidová kultura apod.)
PopisOblastCíl
Opatření
Štítky
Mapování prostředí a vytipování silného tématu na základě dat. Spolupráce s národními organizacemi, které se věnují marketingu lokalit. Nastavení spolupráce s cestovním ruchem, s KHK CCR a dalšími zapojenými subjekty v exekuci tohoto tématu. Vybrané téma je poté zahrnuté v koncepčních dokumentech cestovního ruchu.
konkrétní kroky:
rešerše zdrojů na výzkum (Behavio?)
vytvořit poptávku na výzkum (Behavio?) – NK + PT
propojení s výsledky setkání z aktivity č. 149
zapojení do Strategie CR – TM
propojení s vizuální identitou a komunikací – viz. aktivita č. 157
vytvoření propagačních materiálů a další komunikace tohoto tématu, profilace
zapojení kreativců z kraje na jeho ztvárnění
Opatření
Štítky