Aktivity strategického plánu
Štítek:
KP
Vzniká funkční a kurátorovaný turistický portál HKRegion a na něj navázané další nástroje, na turistických webových stránkách kraje je budována nejen značka, ale i identita kraje
Pracuje se na redesignu webu HK region na základě dat a analýzy. V rámci redesignu…
Dopracovat a uvést v život indikátorovou soustavu naplňování Strategie
Nastavení indikátorové soustavy jednotlivých cílů a opatření k naplňování Strategie kultury.
Zlepšovat dostupnost dat o kultuře v regionu
• 142.1 Sběr a zpracování dat v oblasti KKO (LM) – 3. fáze mapování, HDP,…
Profilovat kraj jako “ukázkový” v podpoře kultury v rámci ČR
Vznikají propagační a komunikační kanály, které odpovídají současným trendům (webová prezentace, tištěné materiály, propagační materiály).…
Vytvořit komplexní vizuální/marketingovou komunikaci kraje ve spolupráci se špičkami KKO
K tvorbě brandu kraje jsou přizváni profesionálové z oblasti designu, komunikace a KKO. Úředníci a…
Připravit mezinárodní projekty, jejichž administrátorem bude přímo KHK a přizve kulturní organizace
• stanovit si prioritní témata projektů a akční plán pro budoucí rok • projít s…
Vytvořit finanční nástroj pro spolupráci na společných projektech škol a kulturních institucí, včetně podpory mobility škol a subjektů působících v sociální oblasti do kulturních zařízení
Vytvoření platformy pro setkávání aktérů v kultuře a organizací sociální sféry. Mapování a sdílení nabídky…
Stanovit možnosti sledování návštěvnosti lidí do 30 let
Stanovit způsoby sledování návštěvnosti zaměřené na lidi do 30 let – jaké procento návštěvníků to…