Aktivity strategického plánu
Štítek:
Oblast 3
Připravit a realizovat kreativní vouchery v potřebných oblastech a zaměřeních jako platformu pro rozvoj vztahů mezi kreativci a inovačním byznysem v kraji
Další kroky: • Vyhodnotit Kreativní vouchery z roku 2021 • Definovat potřebné oblasti finanční podpory…
Poskytovat stimuly na podporu kulturním podnikatelům působícím v kraji v souvislosti s rozvojem značky kraje
Rešerše inspirace ze zahraničí. Příprava příslušného dotačního titulu (případné založení krajského klastru se společnou značkou).…
Zvážit přípravu krajské koncepce podpory kreativní ekonomiky
Další kroky: • vyhodnotit data z mapování • stanovit prioritní oblasti a témata podpory •…
Dopracovat a uvést v život indikátorovou soustavu naplňování Strategie
Nastavení indikátorové soustavy jednotlivých cílů a opatření k naplňování Strategie kultury.
Zlepšovat dostupnost dat o kultuře v regionu
• 142.1 Sběr a zpracování dat v oblasti KKO (LM) – 3. fáze mapování, HDP,…
Mapovat kulturní infrastrukturu v kraji a prostorová data poskytovat k dalšímu využití obcím i aktérům
Sběr a zpracování dat v kulturní infrastruktuře v KHK, která zatím nemáme zpracovaná (divadla, sokolovny,…
Vytvořit pozice / kapacit datového koordinátora na odboru kultury a definovat jeho agendu
Definování agendy/náplně práce datového koordinátora.
Aktivně působit v oblasti advokacie kultury
Zpracování příkladů společenských a ekonomických dopadů kulturních akcí Vytváření zdrojů pro organizace na zpracování analýz…
Spočítat ekonomický dopad kulturních akcí v KHK
Spočítat ekonomický dopad akcí s trvalou záštitou – v partnerství s akademickým sektorem – Vybudování…
Vytvářet on-line platformy pro sdílené zdroje a kapacity v kultuře
Úvodní rozvaha o – formálním ukotvení (na kterém komunikačním kanálu? Již existujícím nebo novém?), -…