Tento web zaštiťuje
Královehradecký kraj
prokreativitu
prokreativitu

Akční plán 2023+

Klíčové ukazatele strategického plánu

klíčové
ukazatele strategického
plánu

počet cílů

14

počet oblastí

4

počet opatření

50

počet aktivit

126

počet
dílčích oblastí

234

Klíčové ukazatele Akčního plánu 2023+

stav
realizace akčního 
plánu 2022+

nezahájená opatření

37

připravená opatření

24

aktuálně řešená opatření

59

dokončená opatření

5

Seznam opatření zahrnutých do Akčního plánu 2023+

Podpořit vzdělávání (diskusní pořady, výstavy, publikace aj.) pro veřejnost o současné architektuře v kraji v návaznosti na historii moderní architektury v regionu

Definování a oslovení partnerů (GMU, lokální pořadatelé Dne architektury, samosprávy, aktivní spolky). Koncepční příprava (formát,…

Promyslet vytvoření vhodného metodického a propagačního zázemí na úrovni kraje

Ověřit aktuální kapacity a zájem zřizovaných organizací o spolupráci. Při komunikaci s nimi avizovat vznik…

Připravit koncepci centra architektury a urbanismu

Připravit rešerši dobré praxe za zahraniční (Rakousko, severské země) i ČR (kraje, statutární města) Zpracovat…

Připravit koncepci pozice hlavního architekta kraje

Zhodnotit dobrou praxi z jiných měst a regionů (sezvat na minikonferenci sdílených zkušeností?) Zvolit nejvhodnější…

Ve spolupráci s obcemi a odbornými institucemi motivovat odstraňování vizuálního smogu a zlepšování estetické kvality parteru ve městech a obcích

Udělat kvalitní rešerše a srovnání existujících manuálů, které řeší vizuální smog; Připravit koncept krajské metodiky;…

Zformulovat agendu umění ve veřejném prostoru a vytvořit kapacity na její realizaci na úrovni kraje, promyslet možnosti jejího rozvoje v celém regionu

Ve spolupráci s centrem architektury při GMU koncepčně připravit obsah nové agendy – zodpovědnosti, zadání,…

Kulturní a kreativní kampus v Hradci Králové – projekt, který bude vidět na národní úrovni

Projekt Kulturní a kreativní kampus v Hradci Králové má depozitář realizovaný komplexně – expozice a…

Připravit a realizovat kreativní vouchery v potřebných oblastech a zaměřeních jako platformu pro rozvoj vztahů mezi kreativci a inovačním byznysem v kraji

Další kroky: • Vyhodnotit Kreativní vouchery z roku 2021 • Definovat potřebné oblasti finanční podpory…

Vytvořit komplexní vizuální/marketingovou komunikaci kraje ve spolupráci se špičkami KKO

K tvorbě brandu kraje jsou přizváni profesionálové z oblasti designu, komunikace a KKO. Úředníci a…

Poskytovat stimuly na podporu kulturním podnikatelům působícím v kraji v souvislosti s rozvojem značky kraje

Rešerše inspirace ze zahraničí. Příprava příslušného dotačního titulu (případné založení krajského klastru se společnou značkou).…