Klíčové ukazatele strategického plánu
klíčové
ukazatele strategického
plánu
počet cílů
14
počet oblastí
4
počet opatření
50
počet aktivit
126
počet
dílčích oblastí
234
Klíčové ukazatele Akčního plánu 2023+
stav
realizace akčního
plánu 2022+
nezahájená opatření
37
připravená opatření
24
aktuálně řešená opatření
59
dokončená opatření
5
Seznam opatření zahrnutých do Akčního plánu 2023+
Podpořit vzdělávání (diskusní pořady, výstavy, publikace aj.) pro veřejnost o současné architektuře v kraji v návaznosti na historii moderní architektury v regionu
Definování a oslovení partnerů (GMU, lokální pořadatelé Dne architektury, samosprávy, aktivní spolky). Koncepční příprava (formát,…
Promyslet vytvoření vhodného metodického a propagačního zázemí na úrovni kraje
Ověřit aktuální kapacity a zájem zřizovaných organizací o spolupráci. Při komunikaci s nimi avizovat vznik…
Připravit koncepci centra architektury a urbanismu
Připravit rešerši dobré praxe za zahraniční (Rakousko, severské země) i ČR (kraje, statutární města) Zpracovat…
Připravit koncepci pozice hlavního architekta kraje
Zhodnotit dobrou praxi z jiných měst a regionů (sezvat na minikonferenci sdílených zkušeností?) Zvolit nejvhodnější…
Ve spolupráci s obcemi a odbornými institucemi motivovat odstraňování vizuálního smogu a zlepšování estetické kvality parteru ve městech a obcích
Udělat kvalitní rešerše a srovnání existujících manuálů, které řeší vizuální smog; Připravit koncept krajské metodiky;…
Zformulovat agendu umění ve veřejném prostoru a vytvořit kapacity na její realizaci na úrovni kraje, promyslet možnosti jejího rozvoje v celém regionu
Ve spolupráci s centrem architektury při GMU koncepčně připravit obsah nové agendy – zodpovědnosti, zadání,…
Kulturní a kreativní kampus v Hradci Králové – projekt, který bude vidět na národní úrovni
Projekt Kulturní a kreativní kampus v Hradci Králové má depozitář realizovaný komplexně – expozice a…
Připravit a realizovat kreativní vouchery v potřebných oblastech a zaměřeních jako platformu pro rozvoj vztahů mezi kreativci a inovačním byznysem v kraji
Další kroky: • Vyhodnotit Kreativní vouchery z roku 2021 • Definovat potřebné oblasti finanční podpory…
Vytvořit komplexní vizuální/marketingovou komunikaci kraje ve spolupráci se špičkami KKO
K tvorbě brandu kraje jsou přizváni profesionálové z oblasti designu, komunikace a KKO. Úředníci a…
Poskytovat stimuly na podporu kulturním podnikatelům působícím v kraji v souvislosti s rozvojem značky kraje
Rešerše inspirace ze zahraničí. Příprava příslušného dotačního titulu (případné založení krajského klastru se společnou značkou).…