AKTIVITY STRATEGICKÉHO PLÁNU
Vzniká funkční a kurátorovaný turistický portál HKRegion a na něj navázané další nástroje, na turistických webových stránkách kraje je budována nejen značka, ale i identita kraje
Pracuje se na redesignu webu HK region na základě dat a analýzy. V rámci redesignu proběhne marketingový audit webu – získají se tím data a analýzy, podle kterých se web vyvíjí. Do tvorby webu jsou aktivně zapojeni i samotní aktéři. Vznikne samostatná pozice kurátora/správce webu – obsah webu by měl být kurátorovaný, spravovaný a tvořený profesionály v souladu s trendy. Stejně tak k němu navázané sociální sítě a další propagační kanály.
konkrétní kroky:
rešerše příkladů dobré praxe ze zahraničí (např. visitstockholm) – PT + NK
Společná schůzka se zpracovatelem Strategie CR a ředitelem KHK CCR – jak bychom se do toho mohli zapojit?
případně uskutečnit výběrové řízení na marketingový audit portálu
navázání na vizuální identitu viz Aktivita č. 157
Opatření
Štítky