Aktivity strategického plánu
Opatření:
7.5.
Aktéři cestovního ruchu a kultury spolupracují v souladu – aktéři jsou identifikovaní s ideou spolupráce a jejích výhod
Jsou vzniklé pracovní skupiny složené ze zástupců CR a odborníků z kulturní oblasti společně připravují…
Vzniká funkční a kurátorovaný turistický portál HKRegion a na něj navázané další nástroje, na turistických webových stránkách kraje je budována nejen značka, ale i identita kraje
Pracuje se na redesignu webu HK region na základě dat a analýzy. V rámci redesignu…
Prezentovat KHK přes jedno silné téma (např. textil nebo řemesla, tradiční lidová kultura apod.)
Mapování prostředí a vytipování silného tématu na základě dat. Spolupráce s národními organizacemi, které se…
Profilovat kraj jako “ukázkový” v podpoře kultury v rámci ČR
Vznikají propagační a komunikační kanály, které odpovídají současným trendům (webová prezentace, tištěné materiály, propagační materiály).…
Vytvořit komplexní vizuální/marketingovou komunikaci kraje ve spolupráci se špičkami KKO
K tvorbě brandu kraje jsou přizváni profesionálové z oblasti designu, komunikace a KKO. Úředníci a…
Zmapovat ohrožená řemesla a iniciovat akademické práce i s cílem prezentace výstupů veřejnosti
Ve spolupráci s pracovištěm pro TLK při MVČ iniciovat podrobné mapování a vznik databáze ohrožených…
Zajistit atraktivní prezentaci řemesel pro dnešní dobu cílenou na děti a mladé lidi, připravit marketingová opatření, která o řemeslech umí mluvit jazykem atraktivním pro dnešek
Aktivity centra pro KKO při MVČ, projekt Řemeslné huti v Josefově?? Podpora řemesel a prezentace…
Zmapovat statky tradiční lidové kultury, stav a výši ohrožení
Pracoviště pro TLK při MVČ koordinuje mapování statků TLK ve spolupráci s paměťovými institucemi v…
Připravit záchovná opatření a vytvořit podmínky pro realizaci záchovných opatření zapsaných nemateriálních statků
Podporovat a rozvíjet systém dotační podpory pro zachování nemateriálního kulturního dědictví; úzká spolupráce s pracovištěm…