Aktivity strategického plánu
Štítek:
Cíl 13
Podpořit města v zapojení do národních platforem a mezinárodních titulů, cen a soutěží, které pomohou proniknout mimo region – UNESCO, Europa nostra, EHMK
Kraj je partnerem, který poskytuje systematickou i finanční podporu městům a lokalitám s potenciálem zapojení…
Kraj má svou konkrétní nabídku pro prezentaci kultury, KKO a KD v zahraničí
Definování prioritních zemí pro zahraniční spolupráci, priorit kulturní diplomacie kraje. Nastavení spolupráce s českými centry…
Podpořit mezinárodní, přeshraniční, meziregionální a mezikrajské spolupráce
Propojení témat meziregionálních kulturních fenoménů. Snaha o vytvoření společného managementu v oblasti kultury, KKO a…
Prezentovat KHK přes jedno silné téma (např. textil nebo řemesla, tradiční lidová kultura apod.)
Mapování prostředí a vytipování silného tématu na základě dat. Spolupráce s národními organizacemi, které se…
Profilovat kraj jako “ukázkový” v podpoře kultury v rámci ČR
Vznikají propagační a komunikační kanály, které odpovídají současným trendům (webová prezentace, tištěné materiály, propagační materiály).…
V regionálním městě Hradci Králové vznikají projekty KKO, které jsou na národní a mezinárodní úrovni vidět
Mapování KKO a jeho potenciál v Hradci Králové. Vznikající projekt kulturního kreativního centra v Hradci…
Kulturní a kreativní kampus v Hradci Králové – projekt, který bude vidět na národní úrovni
Projekt Kulturní a kreativní kampus v Hradci Králové má depozitář realizovaný komplexně – expozice a…
Vytvořit komplexní vizuální/marketingovou komunikaci kraje ve spolupráci se špičkami KKO
K tvorbě brandu kraje jsou přizváni profesionálové z oblasti designu, komunikace a KKO. Úředníci a…
Aktéři cestovního ruchu a kultury spolupracují v souladu – aktéři jsou identifikovaní s ideou spolupráce a jejích výhod
Jsou vzniklé pracovní skupiny složené ze zástupců CR a odborníků z kulturní oblasti společně připravují…
Vzniká funkční a kurátorovaný turistický portál HKRegion a na něj navázané další nástroje, na turistických webových stránkách kraje je budována nejen značka, ale i identita kraje
Pracuje se na redesignu webu HK region na základě dat a analýzy. V rámci redesignu…