Aktéři cestovního ruchu a kultury spolupracují v souladu – aktéři jsou identifikovaní s ideou spolupráce a jejích výhod
Jsou vzniklé pracovní skupiny složené ze zástupců CR a odborníků z kulturní oblasti společně připravují…
Připravit a realizovat kreativní vouchery v potřebných oblastech a zaměřeních jako platformu pro rozvoj vztahů mezi kreativci a inovačním byznysem v kraji
Další kroky: • Vyhodnotit Kreativní vouchery z roku 2021 • Definovat potřebné oblasti finanční podpory…
Vzniká funkční a kurátorovaný turistický portál HKRegion a na něj navázané další nástroje, na turistických webových stránkách kraje je budována nejen značka, ale i identita kraje
Pracuje se na redesignu webu HK region na základě dat a analýzy. V rámci redesignu…
Poskytovat stimuly na podporu kulturním podnikatelům působícím v kraji v souvislosti s rozvojem značky kraje
Rešerše inspirace ze zahraničí. Příprava příslušného dotačního titulu (případné založení krajského klastru se společnou značkou).…
Vzdělávání v oblasti rozvoje kvalitní architektury pro experty
Identifikace expertů, pro které bude vzdělávání určeno. Analýza jejich potřeb, znalostí a ochoty se vzdělávat.…
Zvážit přípravu krajské koncepce podpory kreativní ekonomiky
Další kroky: • vyhodnotit data z mapování • stanovit prioritní oblasti a témata podpory •…
Zlepšovat dostupnost dat o kultuře v regionu
• 142.1 Sběr a zpracování dat v oblasti KKO (LM) – 3. fáze mapování, HDP,…
Mapovat kulturní infrastrukturu v kraji a prostorová data poskytovat k dalšímu využití obcím i aktérům
Sběr a zpracování dat v kulturní infrastruktuře v KHK, která zatím nemáme zpracovaná (divadla, sokolovny,…
Vytvořit pozice / kapacit datového koordinátora na odboru kultury a definovat jeho agendu
Definování agendy/náplně práce datového koordinátora.
Aktivně působit v oblasti advokacie kultury
Zpracování příkladů společenských a ekonomických dopadů kulturních akcí Vytváření zdrojů pro organizace na zpracování analýz…