Aktivity strategického plánu
Štítek:
mapování
Zvážit přípravu krajské koncepce podpory kreativní ekonomiky
Další kroky: • vyhodnotit data z mapování • stanovit prioritní oblasti a témata podpory •…
Zlepšovat dostupnost dat o kultuře v regionu
• 142.1 Sběr a zpracování dat v oblasti KKO (LM) – 3. fáze mapování, HDP,…
Mapovat kulturní infrastrukturu v kraji a prostorová data poskytovat k dalšímu využití obcím i aktérům
Sběr a zpracování dat v kulturní infrastruktuře v KHK, která zatím nemáme zpracovaná (divadla, sokolovny,…
Aktivně působit v oblasti advokacie kultury
Zpracování příkladů společenských a ekonomických dopadů kulturních akcí Vytváření zdrojů pro organizace na zpracování analýz…
Spočítat ekonomický dopad kulturních akcí v KHK
Spočítat ekonomický dopad akcí s trvalou záštitou – v partnerství s akademickým sektorem – Vybudování…
Kraj má svou konkrétní nabídku pro prezentaci kultury, KKO a KD v zahraničí
Definování prioritních zemí pro zahraniční spolupráci, priorit kulturní diplomacie kraje. Nastavení spolupráce s českými centry…
Prezentovat KHK přes jedno silné téma (např. textil nebo řemesla, tradiční lidová kultura apod.)
Mapování prostředí a vytipování silného tématu na základě dat. Spolupráce s národními organizacemi, které se…
V regionálním městě Hradci Králové vznikají projekty KKO, které jsou na národní a mezinárodní úrovni vidět
Mapování KKO a jeho potenciál v Hradci Králové. Vznikající projekt kulturního kreativního centra v Hradci…
Vzdělávání v oblasti rozvoje kvalitní architektury pro experty
Identifikace expertů, pro které bude vzdělávání určeno. Analýza jejich potřeb, znalostí a ochoty se vzdělávat.…
Vytvářet on-line platformy pro sdílené zdroje a kapacity v kultuře
Úvodní rozvaha o – formálním ukotvení (na kterém komunikačním kanálu? Již existujícím nebo novém?), -…