V regionálním městě Hradci Králové vznikají projekty KKO, které jsou na národní a mezinárodní úrovni vidět
Mapování KKO a jeho potenciál v Hradci Králové. Vznikající projekt kulturního kreativního centra v Hradci…
Kulturní a kreativní kampus v Hradci Králové – projekt, který bude vidět na národní úrovni
Projekt Kulturní a kreativní kampus v Hradci Králové má depozitář realizovaný komplexně – expozice a…
Vytvořit komplexní vizuální/marketingovou komunikaci kraje ve spolupráci se špičkami KKO
K tvorbě brandu kraje jsou přizváni profesionálové z oblasti designu, komunikace a KKO. Úředníci a…
Aktéři cestovního ruchu a kultury spolupracují v souladu – aktéři jsou identifikovaní s ideou spolupráce a jejích výhod
Jsou vzniklé pracovní skupiny složené ze zástupců CR a odborníků z kulturní oblasti společně připravují…
Připravit a realizovat kreativní vouchery v potřebných oblastech a zaměřeních jako platformu pro rozvoj vztahů mezi kreativci a inovačním byznysem v kraji
Další kroky: • Vyhodnotit Kreativní vouchery z roku 2021 • Definovat potřebné oblasti finanční podpory…
Vzniká funkční a kurátorovaný turistický portál HKRegion a na něj navázané další nástroje, na turistických webových stránkách kraje je budována nejen značka, ale i identita kraje
Pracuje se na redesignu webu HK region na základě dat a analýzy. V rámci redesignu…
Zvážit přípravu krajské koncepce podpory kreativní ekonomiky
Další kroky: • vyhodnotit data z mapování • stanovit prioritní oblasti a témata podpory •…
Vzdělávání v oblasti rozvoje kvalitní architektury pro experty
Identifikace expertů, pro které bude vzdělávání určeno. Analýza jejich potřeb, znalostí a ochoty se vzdělávat.…
Dopracovat a uvést v život indikátorovou soustavu naplňování Strategie
Nastavení indikátorové soustavy jednotlivých cílů a opatření k naplňování Strategie kultury.
Zlepšovat dostupnost dat o kultuře v regionu
• 142.1 Sběr a zpracování dat v oblasti KKO (LM) – 3. fáze mapování, HDP,…